دیشب هم خواب دیدم. از افکار و دغدغه هام. وقتی میبینم تو خواب هم دنبالم هستن دلم برای خودم میسوزه.

خدایا الان زندگیم بیشتر از هر زمانی بهت نیاز دارم. بهم توان بده، استحکام بده، بلندمایگی بده تا قدرت مقابله با اینهمه نیروی مخالف رو داشته باشم.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراد آسمونی سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 http://123

می خوام باز بنویسم باز دوباره قلم دستم بگیرم بنویسم.من باز برگشتم،گذشته رو کنار می زارم و در حالی که زندگی می کنم می اندیشم و به آرزوهای آینده ، خدا داند شاید این آرزوها همین حال باشه.
زندگی شیرین هست ، زندگی نفس هست ، زندگی همیشه تازگی داره ، زندگی فرازنشیب داره ، زندگی سختی و دشواری داره ، زندگی همین خون تو رگهامون هست که اگه نباشه دیگه نیستیم و برا همیشه چشم از این آرزوها می بندیم. می شه زندگی کردن رو در عرض 2دقیقه تموم کرد به همین راهتی و آسونی .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد