در را محکم به روی "دیگری" بستم و به خودم قول دادم:

دیگر نمیخواهم با تاریکی خودم صحبت کنم. سقوط از طبقه سوم همانقدر آسیب می رساند که سقوط از طبقه صدم.

اگر بنا بود سقوط کنم، بهتر بود از بلندترین جا سقوط می کردم.

 

توقع زیادی بود؟

میشه گفت یه آرزو بود...

من قبول نشدم. با اختلاف رتبهٔ نسبتاً پایین.

 

حتماً صلاحم رو در چیز دیگه ای دونسته خدا.در جایی دیگه. سعی می کنم غصه نخورم و فکر کنم به راه های دیگه ای که جلو پامه واسه موفقیت. اون موفقیت هایی که مد نظرمه.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
saintmary دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:08

mohem nisdt khahari tanet salamt sale digeh ghabol mishi

مهراد دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:15 http://123

ببار ای ابرکم بر من ببار و تازه تر شو
ببارو قطره قطره نم نمک آزاده تر شو...

مهراد دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:34 http://123

در کویری خالی کلبه ای خواهم ساخت
داخل آن کلبه فرشی خواهم انداخت
دور تا دورش را پر از گل خواهم کرد
هر که راهش گم شد هر که از پا افتاد
کلبه من امید
بر در آن منتظر خواهم ماند
ناتوانها را هم آب ونان خواهم داد به همه خواهم گفت مهربانی زیباست...
ایشالا که همیشه دلت خوش و تنت سالم باشه جییگر

۱۲۳ دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:41 http://123

خسته ام
خسته ،
بی تو هراسانم ،
خفته ،
خسته ام از خواب تو دیدن ،
خسته ام برای
فرار از خسته بودن .
لحظه خیال تو را
حتی با هوای سرد
پس از باران ،
هوای گرم رفتن تو ،
و هوای سرد نیاز تو ،
عوض نخواهم کرد
تو را می خواهم ای جانان من
تو را می خواهم ای تن جان بخش
تو را ای زندگانی من
تو را ای آنکه رنگهایت برایم
نقاش خیالهایم هستند
از گفتن خسته شدن.
خسته شدم
از فکر کردن تو
خیال کردن تو
خسته شدم ،
بیا، وجودت را می خواهم .
تن گرمت را ،
لب شیرینت را ،
نگاه مهربانت را .
لحظه ای که بویت
در پشت سرت
با پوز خند به من
رویایت را می سازد
همیشه تصور می کنم ،
در آغوشت خواهم گرفت ،
می بویمت ،
با پوزخند به رویایت
او را در حسرت
رویا بودن
باقی می گذارم .
بیا جان بخش من .

ساناز چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:06 http://khojaste.persianblog.ir

امیدوارم به زودی خبر های خیلی خوب درباره خودت بنویسی . اینکه شادی َ، امیدواری و خودت را دوست داری ....اگر واقعا بخوای ادامه تحصیل بدی حتما میتونی حالا نه یه وقت دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد