نیمه های شب، دمدمان صبح

کسی به آغوشم میکشد

به آغوشش میکشم

نفس های نا هم آهنگمان

به ناگاه،

نمیفهمم چطور، و از کی، و کجا،

هم آهنگ میشود

کسی قدر آغوش خود من

یک آدم بدون سر، یک مرد بی هویت، یک وجود خیالی محبوب

همان محبوب خیالی گمشدهٔ همیشگی...

میلغزیم در هم

به اوج می بریم هم را

به اوج می رویم هر دو

 

من فکر می کنم به خودم، به تنم، به خستگی، به حضور، به گذران، به وهم، به حقیقت، به دیروز، به فردا، به لبخند محو کنونی روی لبانم که فقط خودم میبینمش...

 

با سرعتی خوشایند، از آن اوج، به روی تختم بر میگردم.

برگردانده می شوم...

 

صبح که بیدار می شوم، آرامم.

آرامتر شده ام.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراد چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 http://123

عجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمیاره ، تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه ، تا فریاد نکشی کسی به طرفت بر نمی گرده ، تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد ، وتا وقتی نمیری کسی تو رو نمی بخشه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد