حال عجیبی ست بعد از دو ماه،

هنوز مرور می کنم تو را، و خودم را با تو.

گاهی فریاد می زنم و دور میشوم ازت، تمام دردهایی که آرام نه،بلکه تشدیدشان کردی را فریاد می زنم.

گریه می کنم، یادم می آید که اشک برایت حرمتی نداشت، یادم می آید...

به حال اشک های خودم گریه می کنم.

گاهی اما، نوازشت می کنم و نوازشم می کنی و می خندیم هردو.

هنوز خیال عشق بازی هایم با توست...

 

فردا درست دو ماه می شود.

 

شکر که نیستی.

شکر که تنهاییم را، صرف فرار از تنهایی، به حضور نالایقی نبخشیده ام باز،

و هنوز.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پاسارگاد سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:03

مخاطب نوشته ات باید آدم لایقی باشه که این حرفها رو بخونه.... اونجاش ارزش داره که نالایقی تو وجودت راه پیدا نمیکنه.

ساناز چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 http://khojaste.persianblog.com

سلام دوست قدیمی کلی خوشحال شدم از دوباره پیدا کردنت . هرجور که بخوای من لینکت نمیدم که راحت باشی / مراقب خودت باش اگه کمکی از دست من بر میاد حتما میل بزن که با هم گپ بزنیم / دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد